Gider Bütçesi: Seyahat Maceraları Kumanyası [2023]

Gider Bütçesi: Seyahat Maceraları Kumanyası [2023] 

gEZENTİ bİSİKLET ~ BTF-2023/007

Tarih: Çarşamba, 11.01.2023 

Bu yıl içerisinde uzun mesafeli Türkiye turları yapmayacağımdan “bisiklet & kamp” gider bütçesine dair herhangi bir gereksinimim olmayacak. Ancak muhtemel “Gaza Geldim” seyahat planlarımın kesinleşmesiyle “Seyahat Maceraları Kumanyası” gider bütçesini de buna paralel biçimlendirebilirim. (Gerçi ben her çıkacağım seyahatin kendine mahsus bağımsız bir harcama bütçesini önceden yapıyorum. Bu da bana o tipik seyahatin gerçekleştiği dönemde ne kadar maliyetle sonuçlandığını, bütçeye ne kadar uyumlu kaldığımı, hatta ne kadar aşıp-aşmadığımı gösteriyor.) 

Şimdilik alt-kategori alanlarını boş bırakmayı yeğliyorum. 

SAFİYET MALZEMELERİ 

*Mevcut durumda yatırım gerekmiyor. 

TOTAL: $0.00 

SAĞLIK MALZEMELERİ 

*Mevcut durumda yatırım gerekmiyor. 

TOTAL: $0.00 

İLK YARDIM MALZEMELERİ 

*Mevcut durumda yatırım gerekmiyor. 

TOTAL: $0.00 

GIDA MALZEMELERİ 

*Mevcut durumda yatırım gerekmiyor. 

TOTAL: $0.00 

DİĞER MALZEMELER 

*Mevcut durumda yatırım gerekmiyor. 

TOTAL: $0.00 

BİSİKLET TUR & KAMP HARCAMALARI (2023) 

DETAY

                 $

SAFİYET MALZEMELERİ

                      $0.00

SAĞLIK MALZEMELERİ

                      $0.00

İLK YARDIM MALZEMELERİ

                      $0.00

GIDA MALZEMELERİ

                      $0.00

DİĞER MALZEMELER

                      $0.00

TOPLAM BİSİKLET TUR&KAMP HARCAMALARI

                      $0.00


SIRADA NE VAR? 

Bir sonraki HESAP~KİTAP gönderisinde, OCAK 2023: AYLIK FİNANSAL RAPOR konusunda bütçe planlamaya devam edeceğim. 

***…*** 

(*) Önceki Makale: Yatırım Planı: Sağlık & Güvenlik Alet ve Avadanlığı [2023]

(*) Sonraki Makale: OCAK 2023: AYLIK FİNANSAL RAPOR 

Bir sonraki “HESAP~KİTAP” makalesinde görüşmek üzere; sevgiyle kalın,

Gezenti Bisiklet   

***…***

 

[ÖNCEKİ] << [HESAP~KİTAP] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***