Dalyan'a Armağan Bir Çiftlik Sanatı

Dalyan’a Armağan Bir Çiftlik Sanatı 

Dalyan Günlükleri ~ Gün 17Çiftlik hayatı çok güzel de bunu alışkanlık haline getirmemeli. 😊 Uygarlığın ürünü olan bir özgürlük ve kültürden ziyade Doğa, mutlak Özgürlük ve Yabanilik üzerine ne çok yazı yazılır bu Dalyan Farm Stay günlerimizde... Malum medeniyet müdafileri her yerde olduğundan, yazacaklarım ancak eleştirel olduğunda yerini bulabilir… 

gEZENTİ bİSİKLET ~ E-2023/022

Esinti Tarihi: Cumartesi, 28.01.2023 

Bugün oturdum fidan çiftliğine başka açılardan bakmaya çalıştım ve ekseriyetle belleğimde yer almayan, o arkada kalmış gibi görünenleri betimledim. 

Genelde dikkatimi çekmeyen, kendini fark ettirmeyen, önemsiz nitelenenleri listeledim; zaman, canlı varlıklar, Dalaman seferini yapan uçaklar, boş bulduğu toprak yolda toz kaldıran birkaç araba ve bulutlar dışında hiçbir şeyin hareket etmediği anlarda yaşananları anlatmak istedim. 

Yer: abim McHayrettin’in çiftliği. İyya-iyya-o! Hava: Kış kurusu bir soğuk. Parçalı bulutlu gökyüzü. Arada güneş açıyor. Alfabenin harfleri, sözcükler: “QHA” (gezintiye çıkmış birinin torbasının üzerinde yazan Quechua), “Traktör ve Zirai aletler park yeri”ni simgeleyen büyük bir “P”, “bacası 7/24 tüten Çiftlik Evi”, “eve beş adım ötedeki Zeytin-Turşu vb Ambarı”, “bahçede esnek tasarruf”, Kümeste beklerken Tavuklarla didişen Horozlar”, “Limon tarlalarından Zeytinliklere upuzun patika yol”, “La Fontaine kuşları, domuzların ayak izleri, porsukların tel örgüleri kemirmiş halleri”,Yavrularla dolu Balıklı dere, “Dağlarda kaya mezarları ya da mağara gibi oyuklar” vs... vs...




 

Hürriyet’in de bizlere katılmasıyla ekibi beşledik.






 

Bir sonraki esintide görüşmek üzere...

Mürekkebe banmış esintili Sevgilerimle,

Gezenti Bisiklet  

***…*** 

(*) Önceki Makale: Ağlayan Doğanın Dedikodu İsyanı

(*) Sonraki Makale: Çiftlik Yaşantısında Kazanılan Uzun Ömür 

***…*** 

[ÖNCEKİ] << [ESİNTİLER] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***