Ziraat Parkı’nda Nasıl Kayboldum?

 

Pire🚲 ile “TÜRKİYE TURLARI” Hazırlık Güncesi: Gün 23 

Bisiklet bir tutkudur, bir yol masalı dostudur, gönülçelen bir sevdadır. Bisikletle memleket yolculuklarını düşünde gören biri yol sevdasına tutulduğu aşkını ömrü buyunca unutmaz, yaşadığı sürece onu hep arar durur... #pire🚲 ile Türkiye Turları öncesi hazırlık dönemi ve alıştırma gezileri... 

Aklımda hep gitmek, yeni yerler keşfetmek isteğini susturamazdım. Sürekli patlak verirdi. İşte böyle içimde patlamalar yaşadığım 2017’nin baharında (çiçek gibi!!!???) çalışma hayatımı noktalayıp emekliliğime kavuşunca ilk işim bana yoldaş olacak bir bisiklet edinmek oldu. 

Patlama ve patlamalardan bahis yaptım ya... 

Peki iş bisikletle yaptığım yolculuklara gelince; lastiğim patlarsa ne yapıyorum? 

Soru mu şimdi bu?! (El cevap 2017’den beri lastik patlaması hiç yaşamadım desem. Maharet ya bende, ya da Schwalbe Marathon Plus zırhlı dış lastiklerine sahip olmamda 😊) 

Ah bir de şu saçma sapan sorular yok mu yol boyunca karşılaştığım. 

Bu kaç yapıyor? Günde kaç km gidiyorsun? Hızın ne? Nerde kalıyorsun? Korkmuyor musun? Köpekler çıkmıyor mu karşına? Vs... vs... 

Kimin başına gelmemiştir ki...

Bisiklet turları yapanın başına muhakkak gelmiştir. Bu sorular bir bisikletçiye sorulmazsa olmaz. Bana da çok soruldu, soruluyor, artık gülüp geçiyorum. Ama hele bir bisikletçi arkadaştan lastik patlayınca ne yapıyorsun sorusu gelince afallamadan yapamıyorum. Demek aramızda lastik yapmasını bilmeyenler de varmış!!!!! 

Makale başlığına gelince... O mecazi bir anlama sahip elbette. Metaforik bir anlam yüklemesi yaptım sadece... 

[Ayrılık esintisi: SON 19 GÜN] 

***…*** 

(*) Önceki Makale: Kuzey Trakya’nın Sönmeyen Yıldızı Babaeski

(*) Sonraki Makale: 🚲&📖 Hilary Sumner-Boyd & John Freely “İstanbul’u Dolaşırken” 

Bir sonraki “Bisiklet Turlarında Kitap Okuma” projeksiyonunda görüşmek üzere; sevgiyle kalın,

Gezenti Bisiklet   

***…*** 

[ÖNCEKİ] << [🚲TURNE] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***