Evvel Zaman Bu Bisikletli Sokaklar

 

Pire🚲 ile “TÜRKİYE TURLARI” Hazırlık Güncesi: Gün 12  

Bisiklet bir tutkudur, bir yol masalı dostudur, gönülçelen bir sevdadır. Bisikletle memleket yolculuklarını düşünde gören biri yol sevdasına tutulduğu aşkını ömrü buyunca unutmaz, yaşadığı sürece onu hep arar durur... #pire🚲 ile Türkiye Turları öncesi hazırlık dönemi ve alıştırma gezileri... 

Kıvançlı Şubatlar, keyifli ütopyalar!  

Benim için su başında kamplı “bike&wine” ve “bike&hike” maceralara doğru keşfe çıkmak çok uzak değil... 

Baharı bekleyen yurdum yolları sen de beni bekle sakın unutma... Ellerin havada, gözlerin yolda bir hafif kar sağanaklarını bir de beni sakın unutma... Bir şarkı oldun dudaklarımda Babaeski’den sürprizlerle dolu rotalara; hayali yolların isimlerini söyler oldum... 

[Ayrılık esintisi: SON 30 GÜN] 

***…*** 

(*) Önceki Makale: Gönlü Açık Olanın Yolu da Açık Olur Gölgeleri de

(*) Sonraki Makale: Babaeski Kazan Ben Kepçe 

Bir sonraki “Hazırlıklar” güncesinde görüşmek üzere; sevgiyle kalın,

Gezenti Bisiklet   

***…*** 

[ÖNCEKİ] << [🚲TURNE] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***