Bisiklet Turlarının Sosyal Medyasına Dönüş

 

Pire🚲 ile “TÜRKİYE TURLARI” Hazırlık Güncesi: Gün 1 

Bisiklet bir tutkudur, bir yol masalı dostudur, gönülçelen bir sevdadır. Bisikletle memleket yolculuklarını düşünde gören biri yol sevdasına tutulduğu aşkını ömrü buyunca unutmaz, yaşadığı sürece onu hep arar durur... #pire🚲 ile Türkiye Turları öncesi hazırlık dönemi ve alıştırma gezileri... 

B – A – C – K !! 

Bir noktadan sonra, geri dönüş yok! İşte tam o noktadayız.” (Franz Kafka) 

Nasılsa kış kapıda ve zaman bolluğu ortada. İyi değerlendirmek lazım...

2022 yılına kadar gerçekleştirdiğim bisiklet turlarını Instagram hesabımda çokça paylaşmış ancak bunları Facebook’da eklememiştim. Doğrusu bu açığı kapatmak ve fotoğraf albümlerinde yerini alsın diye gezgin seyahatlerim ile yeni bisiklet turlarım arasında fırsat buldukça bu yıla (2022) ait paylaşımları da yapacağım. Ki beni Instagram’da takip etmeyen dostlar o şaheser güzelliklerden, özellikle memleketim İstanbul ve Ege deniziyle hayat dolu Saros dolaylarından mahrum kalmasınlar. 😏 

Biliyorum FB bizlere geçmiş anıları hatırlatan bir gönderiye sürekli olanak tanıyor. Ama zaten anılarla yoğrulan bendeniz bu konuda gereğini fazlasıyla yapıyorum. Herkesten farkım kişiler anlık paylaşımları bense üzerinden biraz zaman geçtikten sonra hatıraları dile getirmeyi daha çok seviyorum. Ne yapalım benim de tarzım bu. 😉😊 

***…*** 

(*) Önceki Makale: 🚲&📖 Asaf Güven Aksel “Çocuk Buğu Bir de Biz”

(*) Sonraki Makale: Coğrafyayı Yakından Tanımanın En Samimi Yolu 

Bir sonraki “Hazırlıklar” güncesinde görüşmek üzere; sevgiyle kalın,

Gezenti Bisiklet   

***…*** 

[ÖNCEKİ] << [🚲TURNE] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***