BAHAR TURLARI [2018]

 

BAHAR TURLARI eli kulağında! 

“Kuzey Trakya” Bahar Turları... kapsamında 10 Mart 2018, Cumartesi günü Pire🚲 ile başlatacağım turlar Kırklareli ve Edirne illeri çevresinde yer alan bazı güzergâhlarda yaklaşık 400 km ve 10 gün sürecektir. 

Hazırlıklarımı tamamlar tamamlamaz, heyecandan el çırpmalar, çok geçmeden ‘eyvallah’ babında el sallamalar, gözlerden uzak dere tepe düz gitmeler hiç kuşkusuz iki haftaya damgasını vuracak çok dikkat çekici, pedal kışkırtıcı kurgusal bir etkinlik senaryosunun pratiğe dönüşmesine tanıklık edecek. Parmağımı ağzımda bırakacak hadise ise şayet bahar tomurcuklarım bana yol göstermek için sıraya girip birbirleriyle didiştiklerinde olacak. İşte hakiki seyahat rezervasyonumu bile yaptım sayılır. 10 Mart günü bisikletime atlıyor, gül goncası ilkbahar yollarına çıkıyorum. Bütün planlamam şimdilik bundan ibaret. Sanırım yollar daha fazla sürprizlere gebe. 

BAHAR TURLARI: önceden planlanmış yörünge listeme göre...

·        Gezi 1: Babaeski - LÜLEBURGAZ geniş kapsamlı şehir turu; [yaklaşık 50 km]

·        Gezi 2: Babaeski - KARAMESUTLU kırsal topluluk; [yaklaşık 15 km]

·        Gezi 3: Babaeski - TAŞKÖPRÜ sarımsak tarlaları; [yaklaşık 20 km]

·        Gezi 4: Babaeski - EDİRNE her şey dâhil şehir turu; [yaklaşık 225 km]

·        Gezi 5: Babaeski - KIRKLARELİ engin kapsamlı şehir turu; [yaklaşık 90 km] 

ALBÜM: İşte yine ben! Yeni yılın bisiklet turlarına Kuzey’den başlamanın yüreklendirici  duyguları içindeyim... Aslına bakarsan, Kuzey, Güney’den daha iyidir gibi bir şey ima edip Güney’e kötülük etmek istemem. Asla. İddia ederim ki Türkiye’nin her köşesi birbirinden güzel. Bayağı bir güneyde, Akdeniz sahilinde yaşadığı mı söylemiş miydim? Antalya gibi harika bir şehirde. Hem de tastamam 15 yıl kadar. Kim bilir, belki de bunun için Kuzey’i çok özlemiş olabilirim. Trakya zaten benim annemin köklerinden bana ulaşan canlı bir damar değil midir ki buraları hakkıyla yeniden ama hep yeniden gezmek istemeyeyim? 

İster istemez ayrılamıyorum bu Kuzey rüzgârlarıyla esip gürleyen vatan coğrafyasından. 

Not: “Günübirlik” turlarımda çadır-kamp vb konaklama yoktur. 

***…*** 

(*) Önceki Makale: Serhat Şehri'nin Tarihi Eserleri İstikametinde Hızlıca Pedallama

(*) Sonraki Makale: Vay Be, Yine Yollardayım Be Ya!

Bir sonraki “Lüleburgaz” serüveninde görüşmek üzere; sevgiyle kalın,

Gezenti Bisiklet  

***…*** 

[ÖNCEKİ] << [🚲TURNE] >> [SONRAKİ] 

>>> [iÇERİKdİZİNİ] 

***…***